ایمنی

ایمنی

ایمنی

ایمنی

ماسک سه لایه

ماسک سه لایه از دو لایه پارچه نبافته spunbond و یک لایه میانی به نام Melt Blown ساخته شده است، ملت بلون در واقع فیلتر ماسک است. این ماسک برای محافظت از فرد در برابر ذرات معلق معلق در فضا استفاده می شود و توسط متخصصان بهداشت برای جلوگیری از انواع بیماری های ویروسی (مانند آنفلوانزا ، ویروس کرونا و ویروس های سرماخوردگی) توصیه می شود.

ماسک استاندارد سه لایه به طور کامل با پرس ساخته می شود و دارای یک فیکساتور بینی (تیغه ثابت کننده روی بینی) است. این فیکساتور همچنین به شکل بینی در می آید و باعث می شود ماسک بیشتر به صورت و سطح بینی بچسبد ، بنابراین از ورود ویروس به سیستم تنفسی جلوگیری می کند. همچنین کش آن باید راحت و ضد حساسیت باشد و باید با فشار دادن بدون دوخت و چسب به بدنه ماسک وصل شود.

ماسک ها انواع و مدل های متنوعی دارند اما همه آنها نمی توانند از انتشار ویروس جلوگیری کنند. طبق تحقیقات ، یک ماسک سه لایه جراحی بهترین نوع ماسک برای جلوگیری از بیماری های عفونی (مانند بیماری کرونا، آنفلوانزا و غیره) است. این ماسک با لایه های spunbond و melt blown مانع از ورود و خروج ویروس می شود. یعنی برای جلوگیری از انتقال بیماری به دیگران و محافظت از افراد سالم در برابر بیماری.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد